Vegyük át ezt még egyszer!

  • : preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/neplap/neplap.net/veszprem/sumeg/includes/unicode.inc on line 311.
  • : preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/neplap/neplap.net/veszprem/sumeg/includes/unicode.inc on line 311.
  • : preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/neplap/neplap.net/veszprem/sumeg/includes/unicode.inc on line 311.
  • : preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/neplap/neplap.net/veszprem/sumeg/includes/unicode.inc on line 311.
  • : preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/neplap/neplap.net/veszprem/sumeg/includes/unicode.inc on line 311.
  • : preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/neplap/neplap.net/veszprem/sumeg/includes/unicode.inc on line 311.

Lasztovicza, Végh és a Demokrácia!
Tisztelt Néplap Olvasó!
Először is köszönöm, hogy idejéből szánt néhány percet, hogy bejegyzésemet elolvassa. Azért bátorkodom most írni, mert igen nagy baj van a két úr felfogásával, a demokráciával kapcsolatosan.

Történt ugyanis, hogy országgyűlési képviselőnk és a helyi FIDESZ szervezet elnöke a sümegi tévében nem éppen egy szabad ország szabad polgáraihoz méltóan nyilatkoztak. Lasztovicza úr nyíltan megfenyegette a sümegi KDNP-t, hogy fel fogja azt oszlatni és miután feloszlott, majd Ők azt újra szervezik. Megdöbbentem ezeken a kijelentéseken.
Egyrészt a két FIDESZ tagnak (egyik ugyan kettős tag, de nem Ő jegyzi a szervezetet) mi köze van a KDNP-hez, hiszen Ők egy másik szervezethez tartoznak?!
Másrészt Ők mint FIDESZ tagok miképpen akarnak egy másik pártot újraszervezni? Vagy úgy hiszik, hogy a KDNP is FIDESZ csak más a zászló?
Nem, nem és nem. A KDNP az egy teljesen más erkölcsiségre, morálra szerveződött politikai párt, és mint ilyen, minden joga megvan ahhoz, hogy megvívja csatáit a politika színterén.

Milyen demokrácia felfogás az, hogy aki nem velük van azt el kell takarítani, fel kell oszlatni és a földbe kell döngölni? Megmondom én. Ez a kádári demokrácia-felfogás, ahol a hatalmasok a hatalmukat másra akarják, akarták felhasználni, mint amire a nép felhatalmazta Őket. Ez egyébiránt nem más, mint a diktatúra! Vajon egy demokratikus párt helyi hatalmasságai miképpen veszik a bátorságot, hogy ekképpen viselkedjenek? Az Ő vezetőik miért nem ellenőrzik a jó eszmeiség zászlója alá bújt diktatórikus hajlamokkal megáldott vezetőket?

Később országgyűlési "képviselőnk" még merészebb lett és azt is megígérte, hogy nem fogja engedni, hogy a helyi KDNP szervezet önállóan indúljon. Arcpirító és vérlázító ez a kijelentés és nélkülöz mindent ami jellemzi a szabad demokráciákat.

Sajnos nem tudom a válaszokat, de azt tudom, hogy nagy a baj (velük van a a baj személy szerint).

Tisztelt Urak (Lasztovicza Jenő, Végh László)!

Ezúton jelentem Önöknek (amit persze Önök már jól tudnak), hogy bizony a helyi KDNP szervezet Önök nélkül megméretteti magát a választásokon és ezzel bebizonyította Önöknek, hogy Magyarországon nem az Önök demokrácia felfogása érvényül , még ha erről meg is vannak győződve. Ezúton is köszönöm mindenkinek, aki segített ebben Bennünket.

Végh László úr elragadtatásában még sértegette is a helyi szervezet tagságát, lekicsinylően emlegette a KDNP szervezetének tagjait és azok munkásságát. Hihetetlen ez az arrogancia és felsőbbrendűségi érzés. Az Ő felfogása szerint csak az a szervezet működik jól, amit Ő vezet és a működés jóságát a "kopogtató cédulák" összeszedésének mennyiségén lehet mérni. Közlöm Önnel, hogy rossz mértékegységet választott. Ön szerintem fel sem fogja, hogy miként működik egy demokratikus párt helyi szervezete. Először is tiszteletben tartjuk az egyének szabad vélemény nyilvánítását, még akkor is, ha az különbözik a többiekétől. Másodszor tiszteljük mások tudását, mert egyénenként nem tudhatunk mindent és mindenkitől lehet tanulni. Harmadrészt elfogadjuk a népakaratot és alázattal próbáljuk képviselni. Negyedszer politikai törekvéseinkben mindig a sümegi lakosság érdekeit tartjuk szem előtt (nem a magunkét) és így is viselkedünk. Vannak azonban nekünk is hibáink. Sajnos időnként tévedünk, de képesek vagyunk ezt belátni és hibáinkat fel is vállaljuk, és vállaljuk is a vele járó következményeket. Többek között van még egy képességünk, hogy mások hibáiból gyorsan tanulunk. Így tanulunk mindabból, amit Önök ezalatt a szűk négy esztendő alatt Sümeg lakossága ellen elkövettek. Tanulunk abból, hogy azt hiszik önmagukról, hogy tévedhetetlenek és pótolhatatlanok. Tanulunk abból, hogy sértegetik az önzetlenül segíteni akaró és segítő embereket, hogy "lepatkányoznak" mindenkit, aki nem az Önök oldalán áll. Mindketten elbújnak egy jót képviselő párt (FIDESZ) zászlója alá és azt hiszik, hogy Önöknek mindent lehet. Ezt én személy szerint nagyon sajnálom. A hatalom megfertőzte Önöket és sajnos nem a jó irányba.

Tisztelt Olvasó!

A sümegi TV adásában Lasztovicza Úr sejtelmesen azt is elmondta, hogy a KDNP helyi szervezetében vannak olyanok,akik valamikor FIDESZ tagok voltak, de már nem azok. Gondolom itt rám célzott, mert én valamikor tényleg tagja voltam a helyi Fidesz szervezetnek. Itt kívánom elmondani, hogy szabad akaratomból léptem ki egy három soros levélkét írtam Végh László elnök úrnak, melyben közöltem, hogy nem kívánok részt venni a további munkában. Azért tettem, mert láttam mindazt, amit most Önök is tapasztalnak. Nem a párttal volt problémám, hanem az emberekkel. Persze voltak és vannak is kivételek. Ők még tűrnek, de talán eljön az-az idő, amikor demokratikusan megújítják saját szervezetüket és elindulnak abba az irányba, mely a sümegiek érdekeit fogja szolgálni.
Jól döntöttem. (Szeretnék én olyan okos lenni előre, mint az Anyósom utólag!)

Jó szerencsét!

Parádi Ervin

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

FIDESZES ELVTÁRSAK! INKÁBB

FIDESZES ELVTÁRSAK!

INKÁBB ARRÓL NYILATKOZZATOK MIÉRT JELENTETTÉK FEL A BUKOTT FIDESZES VÁROSI VEZETŐKET A VESZPRÉM MEGYEI ÜGYÉSZSÉGEN AHOGY RÁTOSI MONDTA A TVBEN!

MIÉRT VETT FEL JELENTŐS PÉNZEKET A JUDI A VÉGH A RÉDEI A VÉGH BEATRIX A PALOTA BERUÁZÁSBÓL MIKÖZBEN MÉG EGY TÉGLÁT SEM TETTEK ARRÉB? ÉS MILYEN JOGCÍMEN?

CSÓRÓ SZORGALMAS KIS FIDESZES SZAVAZÓK JÓL MEGVEZETTEK TITEKET!

erről van szó!

Kösz az illusztrációt! Pontosan ezek miatt a hazugságok miatt szorul a hurok Rátosi nyaka körül. Remélem, hamarosan fény derül a hévízi villa titkaira is! Akkor talán nem fog becsületes embereket mocskolni ez a "sehonnai bitang ember". (lásd Petőfinél)

EÖCSÉM DE MŰVELT

EÖCSÉM DE MŰVELT VAGY!
HŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰHAAAAAAAAAAAAA

ugye

jó-jó, elismerem hogy nem nagy durranás, de kérdezd meg az új kultúr főnököt, a misikét! lehet, hogy neki ez magas lenne!

MIELŐTT MÉG ELFELEJTENÉTEK!

Milliós juttatások Rédei Zsoltnak
Százezrekhez, talán milliókhoz is juthat Rédei Zsolt, Sümeg Fidesz-KDNP-s polgármestere egy önkormányzati rendelet értelmében. A városvezető ugyanis egy - 2003-ban elfogadott és több alkalommal is, például 2008-ban módosított - rendelet szerint pályázatok után "projekt menedzseri díjat" kaphat.

A rendeletben az is szerepel, hogy ezzel kívánják motiválni, illetve kompenzálni a pályázat lebonyolítását segítőket. "A pályázati érdekeltségi juttatással elérni kívánt célok: a pályázatok előkészítéséhez, a megnyert pályázatok menedzseléséhez szükséges többletmunka kompenzálása; a pályázatkészítési és településfejlesztési motiváció erősítése; a projektszemlélet erősítése..." - egyebek közt ez olvasható a végül elfogadott rendeletről szóló előterjesztésben.

Hogy eddig mennyi pénz juthatott el Rédeihez, arról megoszlanak a vélemények. A Sümegi Tények című helyi - független polgármester-jelölt által gründolt - lap például úgy számolt, hogy elvben akár 60 milliós támogatást is kifizethettek. Számításaik részét képezi a sümegi vár 628 milliós megújítása, a járóbeteg szakellátó 319 milliós beruházása, és több más, ezeknél kisebb értékű pályázat is.

Cáfolta viszont a lap számításait Rédei Zsolt. A Sümegi Tények által felvetett összeg meg sem közelíti a kifizetett pénzeket. Jelenleg 42 folyamatban lévő program van, melyek közül összesen négy esetén került sor személyi jellegű kifizetésre, melyek havi nettó összege 67 ezer forint - fogalmazott Rédei, aki azt is megemlítette, hogy "az elszámolások egy teljes program időszakára, jellemzően 18 hónapra vonatkoznak". Így tehát ha a havi 67 ezer forint négy projektre és 18 hónapra vonatkozik, akkor Rédei markát összesen 4,8 millió üthette, vagy ütheti - ő azonban így nem foglalta össze az összeget.

A városvezető egyébként hosszan sorolta azokat a pluszmunkákat is, amelyek a - jobbára uniós forrásokból is épülő - beruházások miatt rá hárulnak. És azt is megjegyezte, hogy a "pályázatoknál elszámolható összegeket" fizethetik ki neki, az "önkormányzat költségvetéséből pedig kifizetésére ilyen céllal nem került sor". A Sümegi Tények a helyzet és a pénzmozgások tisztázása érdekében vagyonosodási vizsgálat elvégzését kérte.

FIDESZES ELVTÁRSAK! INKÁBB

FIDESZES ELVTÁRSAK!

INKÁBB ARRÓL NYILATKOZZATOK MIÉRT JELENTETTÉK FEL A BUKOTT FIDESZES VÁROSI VEZETŐKET A VESZPRÉM MEGYEI ÜGYÉSZSÉGEN AHOGY RÁTOSI MONDTA A TVBEN!

MIÉRT VETT FEL JELENTŐS PÉNZEKET A JUDI A VÉGH A RÉDEI A VÉGH BEATRIX A PALOTA BERUÁZÁSBÓL MIKÖZBEN MÉG EGY TÉGLÁT SEM TETTEK ARRÉB? ÉS MILYEN JOGCÍMEN?

CSÓRÓ SZORGALMAS KIS FIDESZES SZAVAZÓK JÓL MEGVEZETTEK TITEKET!

FIDESZES ELVTÁRSAK! INKÁBB

FIDESZES ELVTÁRSAK!

INKÁBB ARRÓL NYILATKOZZATOK MIÉRT JELENTETTÉK FEL A BUKOTT FIDESZES VÁROSI VEZETŐKET A VESZPRÉM MEGYEI ÜGYÉSZSÉGEN AHOGY RÁTOSI MONDTA A TVBEN!

MIÉRT VETT FEL JELENTŐS PÉNZEKET A JUDI A VÉGH A RÉDEI A VÉGH BEATRIX A PALOTA BERUÁZÁSBÓL MIKÖZBEN MÉG EGY TÉGLÁT SEM TETTEK ARRÉB? ÉS MILYEN JOGCÍMEN?

CSÓRÓ SZORGALMAS KIS FIDESZES SZAVAZÓK JÓL MEGVEZETTEK TITEKET!

Rátosi tv interjú

Aki egy kicsit is érti, hogy mi egy pályázat, az nagyon jól tudja, hogy mire egy kanál majtert megkevernek, már mennyit kellett dolgozni! Úgyhogy az értelmesebb emberek között ezzel csak kiröhögtette magát ez a bohóc! Egyébként ha a Budi-féle tv egy kicsit komolyan venné a feladatát, akkor a riporter feltenne egy-két érdekesebb kérdést is polgármesterünknek. Tudnám javasolni-ha már Végh úgyis elmondta, hogy a megyénél csak 4 bizottság lesz-mi indokolta, hogy Sümegen 6 legyen? Esetleg azt is meg lehetne kérdezni, nem érzi-e jó ízlésbe ütközőnek, hogy a felesége (vagy barátnője?) külsős bizottsági tag lett? Vagy most a 4 milláért be kell fogni a pofájukat?

Bizottság

Azért kell 6 bizottság, Te kis húgy agyú, mert 6 képviselővel kevesebb lett az Önkormányzatnál, a munka viszont megtöbbszöröződött, hála az eddigi 4 év semmittevő bandájának. Amíg az előző 2 alpolgármester minden nap munkaidőben az Aranykorsó teraszán itta a kis italát, sör, vodka, stb... addig most a Dr. Kulcsár gőzerővel dolgozik a város jövőjén és sajnos a múltján is, mert bizony sok mindenre fény fog derülni az elmúlt 4 évvel kapcsolatosan. És elhiheted, hogy a bizottsági tagoknak is megvan a dolguk. Az meg pld. hogy a Nagy Laci benne van 6 bizottságban, az csak több munkát jelent neki, mert ha jól informált lennél, tudnád, hogy a képviselők a bizottsági munkájukért egy fillért sem kapnak, csak a külsőleg megválasztott tagok.

Gondolkodjatok, mielőtt hülyeségeket írnátok. További szép napot!

FIDESZES ELVTÁRSAK! INKÁBB

FIDESZES ELVTÁRSAK!
INKÁBB ARRÓL NYILATKOZZATOK MIÉRT JELENTETTÉK FEL A BUKOTT FIDESZES VÁROSI VEZETŐKET A VESZPRÉM MEGYEI ÜGYÉSZSÉGEN AHOGY RÁTOSI MONDTA A TVBEN!

MIÉRT VETT FEL JELENTŐS PÉNZEKET A JUDI A VÉGH A RÉDEI A VÉGH BEATRIX A PALOTA BERUÁZÁSBÓL MIKÖZBEN MÉG EGY TÉGLÁT SEM TETTEK ARRÉB? ÉS MILYEN JOGCÍMEN?

CSÓRÓ SZORGALMAS KIS FIDESZES SZAVAZÓK JÓL MEGVEZETTEK TITEKET!

FIDESZES ELVTÁRSAK! INKÁBB

FIDESZES ELVTÁRSAK!

INKÁBB ARRÓL NYILATKOZZATOK MIÉRT JELENTETTÉK FEL A BUKOTT FIDESZES VÁROSI VEZETŐKET A VESZPRÉM MEGYEI ÜGYÉSZSÉGEN AHOGY RÁTOSI MONDTA A TVBEN!

MIÉRT VETT FEL JELENTŐS PÉNZEKET A JUDI A VÉGH A RÉDEI A VÉGH BEATRIX A PALOTA BERUÁZÁSBÓL MIKÖZBEN MÉG EGY TÉGLÁT SEM TETTEK ARRÉB? ÉS MILYEN JOGCÍMEN?

CSÓRÓ SZORGALMAS KIS FIDESZES SZAVAZÓK JÓL MEGVEZETTEK TITEKET!

FIDESZES

FIDESZES ELVTÁRSAK!
Vendég, 2010, november 21 - 20:59
INKÁBB ARRÓL NYILATKOZZATOK MIÉRT JELENTETTÉK FEL A BUKOTT FIDESZES VÁROSI VEZETŐKET A VESZPRÉM MEGYEI ÜGYÉSZSÉGEN AHOGY RÁTOSI MONDTA A TVBEN!

MIÉRT VETT FEL JELENTŐS PÉNZEKET A JUDI A VÉGH A RÉDEI A VÉGH BEATRIX A PALOTA BERUÁZÁSBÓL MIKÖZBEN MÉG EGY TÉGLÁT SEM TETTEK ARRÉB? ÉS MILYEN JOGCÍMEN?

CSÓRÓ SZORGALMAS KIS FIDESZES SZAVAZÓK JÓL MEGVEZETTEK TITEKET!

FIDESZES

FIDESZES ELVTÁRSAK!
Vendég, 2010, november 21 - 20:59
INKÁBB ARRÓL NYILATKOZZATOK MIÉRT JELENTETTÉK FEL A BUKOTT FIDESZES VÁROSI VEZETŐKET A VESZPRÉM MEGYEI ÜGYÉSZSÉGEN AHOGY RÁTOSI MONDTA A TVBEN!

MIÉRT VETT FEL JELENTŐS PÉNZEKET A JUDI A VÉGH A RÉDEI A VÉGH BEATRIX A PALOTA BERUÁZÁSBÓL MIKÖZBEN MÉG EGY TÉGLÁT SEM TETTEK ARRÉB? ÉS MILYEN JOGCÍMEN?

CSÓRÓ SZORGALMAS KIS FIDESZES SZAVAZÓK JÓL MEGVEZETTEK TITEKET!

FIDESZES

FIDESZES ELVTÁRSAK!
Vendég, 2010, november 21 - 20:59
INKÁBB ARRÓL NYILATKOZZATOK MIÉRT JELENTETTÉK FEL A BUKOTT FIDESZES VÁROSI VEZETŐKET A VESZPRÉM MEGYEI ÜGYÉSZSÉGEN AHOGY RÁTOSI MONDTA A TVBEN!

MIÉRT VETT FEL JELENTŐS PÉNZEKET A JUDI A VÉGH A RÉDEI A VÉGH BEATRIX A PALOTA BERUÁZÁSBÓL MIKÖZBEN MÉG EGY TÉGLÁT SEM TETTEK ARRÉB? ÉS MILYEN JOGCÍMEN?

CSÓRÓ SZORGALMAS KIS FIDESZES SZAVAZÓK JÓL MEGVEZETTEK TITEKET!

Csődtömeg

Az biztos, hogy Rátosi magánélete egy csődtömeg, kiugrott pap, a nőkkel való viszonya is érdekes, hogy finoman fogalmazzak, a befejezetlen tanulmányok, és még sorolhatnám. De azért ne becsülje le senki! A politikában azért nagyon dörzsölt és kíméletlen. Sokan tudnának erről mesélni, pl. az öreg Sümegi Sanyi bácsi, vagy Molnár Miki. A választásokra is nagyon jó taktikát dolgozott ki. Egyszerű volt mint a faék, de hatékony! Beígérte az ingyenes szemétszállítást meg az olcsóbb vizet, szegény csóró sümegiek közül sokan be is szopták, a cigányokat megvette szeretet csomagokkal (azóta is minden nap ott ülnek az irodája előtt!), őket még mozgósította is a szavazáskor, aztán ennyi! Nyert egy lóhosszal!
Most már érzi hogy baj van, hogy hosszabb a nap a kolbásznál, és tényleg lehet hogy ezért tolja előre a két Kulcsárt. Ez főleg azok után valószínű, hogy a Kulcsár Zoli elmagyarázta neki a miheztartást. (Mert ő adta a lóvét a kampányhoz, és ezt a szokásos hangerővel el is magyarázta. Kihalatszott az irodából!) És Rátosi nem szereti ezt, és nagyon bosszúálló természete van! Hát majd meglátjuk mi sül ki ebből! Én mindenestre sok jóra nem számítok!

FIDESZES ELVTÁRSAK!

INKÁBB ARRÓL NYILATKOZZATOK MIÉRT JELENTETTÉK FEL A BUKOTT FIDESZES VÁROSI VEZETŐKET A VESZPRÉM MEGYEI ÜGYÉSZSÉGEN AHOGY RÁTOSI MONDTA A TVBEN!

MIÉRT VETT FEL JELENTŐS PÉNZEKET A JUDI A VÉGH A RÉDEI A VÉGH BEATRIX A PALOTA BERUÁZÁSBÓL MIKÖZBEN MÉG EGY TÉGLÁT SEM TETTEK ARRÉB? ÉS MILYEN JOGCÍMEN?

CSÓRÓ SZORGALMAS KIS FIDESZES SZAVAZÓK JÓL MEGVEZETTEK TITEKET!

ne röhögtess!

az, hogy rátosi elvtárs mit hazudozik, csak az olyan elvakult rátosi bérenceket érdekli mint amilyen te is vagy! a másik dolog meg az, hogy ügyészségi feljelentést tenni nem túl bonyolult. a lényeg hogy mi lesz a vizsgálat vége! ja, és a lényeg: rátosi ellen már vizsgálódik az ügyészség, mivel valótlan és rágalmazó dolgokat írt a sümegi tények című szennylapjában!
már szorul a nyaka körül a hurok!!

hajrá Fidesz! hajrá Sümeg

TÉGED MÁR LEÍRTAK

TÉGED MÁR LEÍRTAK RÉDEI!
VEDD MÁR ÉSZRE!

NYALOGASD INKÁBB TOVÁBB A BÖJTÉÉKET MEG A PAPPÉKAT HÁTHA TOVÁBBRA IS MEGSZÁNNAK ÉS LESZ MUNKÁD!

Utálat

Nem kell senkit utálni, Nagyot se, meg Parádit se, de Rédeit se, Véghet se, Judit se, és sorolhatnám. Pont ez a baj itt Sümegen, hogy az emberek mindig utálnak valakit, az ellenfelét meg imádják, attól függetlenül, hogy mit tesz, és mit tett eddig. A választásokon se kellett volna mást csinálni, mint mérlegre tenni a teljesítményeket. Én így tettem, és Rédeire szavaztam, meg a Fidesz listáról 6 emberre, plusz 2 függetlenre. De ettől függetlenül nem utálom Rátosit se! Csak figyelem mi történt a választásoktól idáig. És semmi jó. Sajnos. Rátosi egész élete egy csődtömeg, egy önbecsapás. Elég baj ez neki, sajnálom is érte. De a várost nem lett volna szabad rábízni!
Isten legyen irgalmas Sümegnek!

CSŐCSELÉK

Igen megmérettek és könnyűnek találtattak!

Szeretet

Én is a Fideszre szavaztam!!

--- MIND A TÍZRE----

mert szeretem Őket és nem tudtam választani.

Olvasva a beírásokat arra

Olvasva a beírásokat arra kell jutnom, hogy a rosszindulat és gyűlölet van jelen ezen az oldalon(tiszt. a kivételnek).

Hogy a Pék Róbert kit alkalmaz és mire, az az Ő dolga, hogy a Kovács(mesterhármas) Misi hol dolgozik most és hol fog 4 év múlva az szintén az Ő dolga.

De hogy becsapták a sümegieket az viszont már nem magánügy!

Az már tény, hogy nem lesz féláron és ingyen a szemétszállíttás és mindegy, hogy azt miképp fogják hívni jan 1-jétől. Az is tény, hogy lett vagyis maradt a főállású aplogármester, tény hogy egy képviselő sem ajánlotta fel tisztelet díját sehova, sőt ha megnézzük a 2009-es kiadásokat és a mostaniakat jóval több a teher a városon.

És nem magánügy, hogy a város szűk vezetése Rátosi és a két Kulcsár most készül épp a testület elé terjeszteni egy olyan javaslatot, hogy a Sümeg város Önkormányzatának OTP-nél vezetett hitel számláját (ami maximálissan kivan merítve) 100 millióról 150 millióra növelje, tehát 50 millió hitelt készül fel venni az új vezetés.

Tudom, hogy ez tizede mint amennyit felvett a régi csapat,de ez nem kell másra mint hogy ki tudják fizetni a város által alkalmazott dolgozók decemberi bérét és gáz számlát, mert megint leszerelnék az órákat, mint ahogy történt ez 2005-ben.

Szóval azt gondolom, hogy igaz rövid az idő még hogy ítéletet mondjunk,de az biztosra vehető, hogy nem tud mit kezdeni a helyzettel a győzelem mámorában még mindig fűrdőző új város vezetés. Ezért is nem szerepel Rátosi annyit, logokus a negatív dolgokban szerepeljen csak a Kulcsár doktor.

Sümeg hasonló sorsa fog jutni, mint Szigetvár és ehhez nagyban segít dr. Rédei kebel barátja Navracics a kormány részéről, lásd szemétszállíttás a kormány határozatot hoz arról hogy az ország területén ki melyik regionális hull. lerakóhoz tartozik pont és akkor hogy lép ki sümeg, sehogy!

Szomorú és csalódásokkal teli évnek nézünk elébe. Kicsit deja vu érzés, 2006-ban nagy öröm és bizalom volt az új kormány iránt, aztán kiderült az igazság.

de Sümeget szeretőként, nem fideszesként azt mondom ne így legyen!!!!

CSŐCSELÉK

Nagyon logikus az okfejtésed,de a Rédei mindent meg tett azért,hogy ne szeressük.Tudomásom szerint az új testület semilyen költségnövelő intézkedést nem hozott.Tehát ha két hónappal a választások után hitelfelvételre kényszerül azt az általad dícsőitett Rédei banda által visszahagyott 85 milliónyi kifizetetlen számlának köszönhető.Tudomásom szerint a jelenlegi munkahelyének 10 milliónál több iparűzési adót engedett el.Másoknak,kisvállalkozóknak pár ezer forintér inkasszót tetetett a számlájára etikus ugye?Ez nem is hiányzik a költségvetésből.Ocsmány csúsztatás hogy ők tízszer annyi hitelt vettek fel,mert több mint hússzor annyit.Amit decemberbe már el kell kezdeni törleszteni-85 millióból.Ki végett kell hitelt felvenni?Tehát egy csődhalmazt hagytak maguk után.Még a Remetének is tartoztak a közétkeztetéssel.A Remete a választások után két nappal felszólította az önkormányzatot,hogy fizessék ki a lejárt számláit, biztos addig a Rátosi nem fizette. Ugye milyen etikus?Ha a szemétszállításról igaz amit mondasz az is a Rédei-ék intézkedéseinek hatása,mert ők még választhattak volna de csak a zsebükre gondoltak.Szigetvár példáját azért tettem fel mert kisértetiesen hasonlít a miénkre.Az átgondolatlan mohó hitelfelvétel hova vezet.Az okfejtésed szerint tehát a Rédei banda évekre tönkretette városunk költségvetését és te ezt mind a Rátosi nyakába akarod varrni.A Sümegiek becsapása pedig akkor történt mikor a Rédeit a nyakukra ültettük érted ebben sajnos én is tevékenyen részt vettem,de nagyon megbántam és ezúton bocsánatot is kérek a sümegiektől.Ígérem minden tőlem telhetőt megteszek azért,hogy többet ilyen élősködő banda ne kerülhessen Sümeg élére.Mert amit ezek műveltek az pofátlanság évekre tönkretették kis városunkat.Igaz a GIGI a héten azt mondta,hogy nekik megvolt a koncepciójuk hogyan kezeljék ezt a helyzetet.Érted a GIGI mint közgazdasági Zseni. Ismered ugye? Tehát nem azt mondta,hogy nem csődöt hagytak maguk után,hanem megvolt a koncepciójuk a csőd kezelésére.Ezek után fényezd őket és nyugodtan szidj mindenkit aki többet látni sem akarja őket.

az elemzéshez

Okfejtésed sajnos nem logikus, mert csöpög belőle a gyűlölet az előző testület iránt, és ez elhomályosítja a látásod! Egyrészt a Rátosi folyamatosan hazudik, amikor az eladósításról beszél, erről kérdezz meg olyan embert, aki már régóta az önkormányzatnál dolgozik pénzügyi vonalon. Az elmúlt 14 évben nem volt olyan jó az önkormányzat anyagi helyzete, mint idén. Ezt Tihanyiné mondta el, nyilvánosan, tv kamera előtt. Amiről Gigi beszélt, az szerintem a kötvény törlesztésre vonatkozhatott, és ebben az esetben igazat is mondott, mivel a Pappék cégével kötött megállapodás szerint a törlesztések visszafizetése megoldott. És abban végképp nincs igazad, hogy Rátosiék nem tettek olyan intézkedéseket, amivel megnövelték a kiadásokat! A 6 bizottság, meg a 15 külsős bizottsági tag már eleve +40 millió éves szinten, ahogy azt Farkas Béla már el is mondta. Ezen kívül folyamatos az osztogatás a klienturának.(Kovács, Németh, Fazekasok, stb). Ha te az előző vezetést rablóbandának hívod, akkor mit kell ezekre mondani?? Ahhoz nem kell sok ész, hogy előre megmondjuk, ha esetleg csődbe viszi a várost ez a banda,(és erre elég nagy az esély) akkor visszafelé fog mutogatni. Ilyen tehetségtelen és ráadásul gerinctelen emberektől mit is várhatnánk????? JÓ SZERENCSÉT!! (MINDEN SÜMEGINEK!)

Tisztelt

Tisztelt Hozzászóló!

Szerintem Ön jó elemző, amit a város jelenlegi helyzetéről írt abban mindenben egyetértek Önnel. Ezek száraz tények és azokkal nem lehet mit kezdeni.
A város vezetése jelenleg kényszerpályán van, de azért ne felejtsük el, hogy az idő múlásával ez ellen tud tenni. Az eladósodottságot nem kell mindenáron fokozni, lehet ellene tenni rövid, közép és hosszú távon egyaránt. Ebből a legkeményebb és húsbavágó intézkedéseket viszont néhány hónapon belül meg kell lépniük, ha ezt nem teszik meg, akkor nagyon nagy lesz a baj. Amennyiben nem tesznek semmit vagy éppen az ellenkezőjét annak amit a józan ész diktál, az már az ő felelősségük lesz.

Jó szerencsét!

Parádi Ervin

Gigi

A saját vállalkozásával is gondjai vannak,
ott lenne koncepciója, ne a várossal kapcsolatban.
Ha meggondoljuk a tanító mestere nyomdokaiba lépett,
ő is tönkretett egy céget, kifizetetlent számlákat
hagyva maga után, majd csőd!

Fidesz képlet

Sümeg = fejlesztés = hitel - visszaosztás = CSŐD

Köszönjük Fidesz, köszönjük Orbán Pista

MONDJÁTOK MÁR MEG

MOST AKKOR MONDJÁTOK MÁR MEG KIT KELL UTÁLNI A PARÁDIT VAGY A NAGY LACIT VAGY AZ EGÉSZ VILÁGOT? RÖHELYESSEK VAGYTOK.ÉRTSÉTEK MÁR MEG.MEGBUKTATOK ÉRTEM MEGBUKTATOK ÉRTEM MEG BUKTATOK.NA MEGÉRTETTÉTEK?

A helyi fidesznek és másoknak

Eltudjuk képzelni, hogy nagyon fáj,
mert eddig ott voltatok mindenhol
és mindenkor ha kellett, ha nem!
Most harag nélkül, tiszta szívvel
visszamehettek DOLGOZNI 4 évig.
Most mások próbálnak tenni Sümegért!!
Tudjátok ez a politika 1 fent 1 lent.
Ezért van 4 évenként választás!
Nem csak magatoknak kell megfelelni hanem
a választóitoknak is, ez most nem sikerült!
Az elmúlt 4 évben szorgalmasan mondogattátok
ha az ember előre jelezte a hibákat, gondokat,
"választottatok volna jobban most 4 évig kuss".
Áskálódással, anyázással sokra nem megy Sümeg!-
és a fél világ rajtunk röhög a másik fele csak
azért nem mert nem tud magyarul!
A tényeket, eseményeket igenis közölni kell
mert tudjátok:

A szabad véleménynyilvánítás alapvető emberi jog, a szólásszabadság része.
A Magyar Köztársaság Alkotmánya védi a szabad véleménynyilvánítás jogát,
tekintet nélkül a megfogalmazott álláspont érték- és igazságtartalmára.
Az Alkotmány 61. §-a (1) bekezdése: A Magyar Köztársaságban mindenkinek
joga van a szabad véleménynyilvánításra, továbbá arra, hogy a közérdekű
adatokat megismerje, illetőleg terjessze.

1 eltévett bary

Van más nézet is

Olvassatok a sorok között!
Ki tölti be az adott posztokat?
pl: végh a helyi fidesz elnöke innen megy nyugdíjba,
a KÉSZ elnöke, KDNP tag volt!- titi kirúgta?
megyei közgyül. tagja, meg a fene tudja még mi?
4 évig nem volt gond, hogy mindent, mindenhol ők voltak!
Hol a farkas?
Hol a kulcsár?
Hol a judi?

MOST ÉRTEM HAZA

De jó,hogy féltitek a Bolla Levi bizniszét.Talán nem lesz több ingyen pia.Rémhír terjesztésben profik vagytok.De miért nem a város vezetésben villogtattátok hihetetlen képességeiteket.Miért fáj neked a Misi állása talán mert a tiéd megszűnt?Ő is van olyan értelmes mint ti voltatok.Ja és ő nem munkanélküliből lett alpolgármester.A Pék Robinak szíve joga a saját cégében azt alkalmazni akit akar.Mondjuk én is inkább a Ricsit alkalmaznám,mint a Véget vagy a Judit.Ő még talán alkalmas valamire.A szemétre meg piszokul rá vagytok kattanva mintha más téma nem is lenne Sümegen.Van egy ötletem keressünk a kákán csomót.Nyeljétek már le a békát majmok kirúgtak benneteket takarodjatok a sleppetekkel együtt,ez az élet rendje mióta világ a világ.Nem szakad meg a szívem értetek

Kit érdekel, mikor értél haza?

Az viszont érdekelne, hogy miért lettél olyan ideges? Csak nem azért, mert te is nagyon jól tudod, hogy ezek baromi szégyenletes dolgok! Kinevezni egy ilyen bunkót, mint a misike gyakorlatilag szerencsétlen szerencséné főnökének! Ez tiszta ötvenes évek! Az, hogy a Pék Robi kit alkalmaz, az tényleg az ő dolga, csak ha azért alkalmazza, mert a rátosi nyomatékosan megkérte erre, az már kicsit más! Az ember, persze csak ha valamivel több esze van mint neked, ilyenkor végiggondolja, hogy a kis szívességért vajon mit kértek cserébe?! A rátosi úgyis tett célzásokat arra, hogy a közbeszerzéseket az fogja nyerni, akit ő akar! Ilyet eddig senki nem mert megcsinálni, csak a rátosi, akinek elég vastag a bőr a pofáján! Mint ahogy 98 és 2006 között is megcsinált sok mindent. Meg állítólag azelőtt is. (Szegedi teológia...) Olyan emberek irányítják a várost (ha ezt irányításnak lehet nevezni) akik ahhoz is tehetségtelenek, hogy egy marhacsordát elterelgessenek! Nézz már körül! Persze, ha te mindenáron rátosit akarod imádni, az a te dolgod! De legalább ne irkálj ide baromságokat!

ÁTOLVASTAM MÉG EGYSZER

Én nem tudom de az én írásomban nem éreztem indulatot sem idegességet.Nem úgy a tiédbe.A Misit nem mondanám bunkónak szerintem egy udvarias rendes gyerek még köszönni is tud, veletek ellentétbe.A Szerencsénét sem nevezném szerencsétlennek nem hiszem,hogy hagyná a Misit a fejére nőni de szerintem meg se próbálja.Veled ellentétbe én tényleg nem tartom magam zseninek.SZÉGYENLETESNEK VISZONT AZT TARTOM AHOGYAN TI LENYÚLTÁTOK SÜMEGET.Ha a Pék Robinak megígérte a Rátosi,hogy munkát kap Sümegen azt nagyon helyesnek tartom.Tudod nem szégyen sümegi vállalkozónak munkát adni.Ti úgy döntöttetek Sümegen csak ti és a sleppetek vehettek fel pénzt.Most talán a beruházásokból kapnak helyi vállalkozók is. Hülyegyerek tudod te mi az a közbeszerzés, hányon vettél már rész?Ti kinek írtátok ki a közbeszerzést,miért kellett ahhoz Szekszárdi ügyvédi iroda? Te tényleg hülyének nézed az embereket.Na látod ezért buktatok meg mert mindenkit hülyének néztetek.Baromságokért pedig elemezd az írásaidat,bele van kódolva a bukott alpolgármester.Igaz Laci?

Átolvastam én is

és igaz hogy nem vagyok Laci, meg sok közbeszerzésen se vettem részt, de szégyenletesnek tartom, amit Rátosi művel október eleje óta! De te biztos nagyon sok közbeszerzés kiírásában vettél részt, ha így osztod az észt, akárki is vagy! De akármilyen okos vagy, tisztesség nem sok szorult beléd, ha szerinted rendben van az, hogy a polgármester alkalmatlan emberereket neveztet ki a hatalmával visszaélve!

UTOLJÁRA

Szerinted rajtad kívül ki lenne alkalmas?Én nem hiszem,hogy okoskodtam,senkinek nem osztottam az észt veled ellentétbe.A Rátosi mit művel nem tudom de biztos a saját embereit teszi bizalmi pozícióba én is ezt tenném (nem vagyok köztük).Ez biztos bánt egy két embert.Én csak a saját véleményemet írtam le és úgy érzem viszonylag elfogultság nélkül.1-2 év múlva meg meglátjuk igazam volt e?

ebben egyetértünk

mármint, hogy meg fogjuk látni 1-2 év múlva. Az is lehet, hogy hamarabb...

Csak a történeti hűség miatt

Horváth Tibort kár ennyire fényezni, akárki is tette (esetleg ő maga??) Egyébként véletlenül pont láttam ezt a tv beszélgetést, hát ott tényleg lemosta a pályáról Nagy Lacit. De azért senki ne gondolja Lacikáról, hogy olyan idióta, mint amilyennek kinéz! Ő egy igazi kis sunyi geci, aki már évek óta a saját pecsenyéjét sütögeti! 2006-ban azért lépett be más tanácsára a KDNP-be, mert tudta, hogy soha nem kerülne be a testületbe másképp. Előtte kétszer is próbálkozott, de az utolsó ötből nem tudott kimozdulni. A szomszédjától tudom, hogy idén tavasszal a Bánusszal együtt gyüjtötte az aláírásokat a kuka díj ellen, a testületben meg persze jópofizott folyamatosan! Most is ő árulta el a fideszt, mert hiába dumálja, hogy őt megsértették, mert nem keresték meg a választások előtt, pontosan ő volt az, aki már 2009-ben másik polgármester jelöltet keresett fű alatt, aki csak KDNP színekben indulna, és idén júliusban is ő kuncsorgott a Jobbiknál, hogy indítsák őt polgármesternek! Ezek után meg tolta a Rátosi szekerét! Be is tette a Ferkó hat bizottságba! Úgyhogy ne becsüljétek le a Lacit! Ahogy mondani szokták, állott tóban lakik a béka! Meg fogja fúrni a Rátosit is a végén, ez a nagy keresztény ember!

TÖR

HA MÁR A TÖRTÉNETI HŰSÉGRŐL SZÓL
NE FELEJTSE EL HOGY AZ MÁS AKI A KDNP-BE BEVITTE A NAGY LACIT AZ PONTOSAN A HORVÁTH TIBOR
VOLT EZT ÚGY HÁLÁLTA MEG A NAGY HOGY AMIKOR A HORVÁTH TIBOR KILÉPETT A PÁRTBÓL MERT
NEM TÁMOGATTA A RÉDEIT A NAGY LÁSZLÓ AZONNAL ELFOLALTA A HORVÁTH ELNÖKI HELYÉT
ÉS BEÁLLT KÉSZSÉGESEN A PARÁDIVAL EGYÜTT A RÉDEIÉK MÖGÉ
CSAK A TÖRTÉNETI HŰSÉG MIATT
A TÖBBIBEN IGAZADBAN,DE MI A BAJOD A HORVÁTH T.-VEL

mi a baj?

Én komolyan nem tudom mi a bajotok Rátosi Ferikével, ezzel az áldott jó emberrel! Tök rendes csávó, tartja a szavát! Már két munkahelyet is teremtett: Kovács Misi egy szál érettségivel a műv.házban nyomul főállásban, Németh Ricsike meg a Pék Robinál van fedett állásban, gyalulni nem kell neki, csak a fizetését fölvenni! A hírek szerint szegény Bolla Levit meg azért akarják kicsinálni, mert az OLLÉ pályát neki ígérte a Rátosi az ifjabbik Fazekasnak! ugye örültök sümegiek??!!!

Persze

AZ A LÉNYEG HOGY HELYBELI,
NEM KELL HOZZÁ ÉRTENI-
SZABADON A VÉGH UTÁN.

aha

Biztos örülnek a sümegiek! Meg annak is fognak majd örülni, mikor 37 ezer Ft-ot fognak fizetni a kuka díjra! Olvastátok a Naplót? Már kezdik beadagolni a maszlagot! De remélem, hogy jövőre, akárhogy hívják is a kuka díjat, kommunális adónak, vagy bárminek, nem fogják befizetni a sümegiek, hanem letömik ennek a mocsoknak a pofáján! Vagy annak az ökör, csokornyakkendős pojácának, a Bánusznak!

pami

HORVÁT TIBOR EZ A PRIMITÍV ,IDEGBETEG BUNKÓ AKI KÉT ÉRTELMES MONDATOT
NEM TUD KINYÖGNI,AKI KIBE JÁR A SÜMEGI IDEGKLINIKÁRA, DOLOGTALANUL LÉBECOL ,EGÉSZ ÉLETÉBEN NEM CSINÁLT SEMMIT,CSAK IVOTT ÉS MÁSOKAT SZIPOLYOZOTT,MOST IS A CSALÁDJA
NYAKÁN ÉLŐSKÖDIK,
A SÜMEGI UTCASARKOKON ZAKLATJA ÖSSZEFÜGGÉSTELEN BESZÉDÉVEL A HELYI POLGÁROKAT

HA VALAKI RÁNÉZ MINDJÁRT LÁTJA HOGY PSZICHIÁTRIAI ESET
Ő AZ IGAZI LAPÍTÓ PATKÁNY SÜMEGEN, NÉVTELENÜL ÍRJA A BECSÜLETES ,VÁROSÉRT TENNI AKARÓ
EMBEREKET ZAKLATÓ HAZUG BEÍRÁSAIT
SOHA NEM MERT FÖLVÁLLALNI SEMMIT,MINDIG ALJASUL HÁTULRÓL TÁMADOTT
A SÜMEGI KERESZTÉNYDEMOKRATA NÉPPÁRT ALAPÍTÓIT PARÁDI ERVIN URAT ÉS
NAGY LÁSZLÓ ELNÖK URAT AZÉRT VÁDOLJA ÁRTATLANUL,MERT KI ZÁRTÁK A PÁRTBÓL
AHOVÁ VALAHOGY BEFURAKODOTT,NEM BÍRTÁK MÁR ELVISENI AZ ÁLKERESZTÉNY,IDEGBETEG
ÖSSZE-VISSZA BESZÉLŐ GERINCTELEN SZEMÉT EMBERT,AKI CSAK LEJÁRATTA A KERESZTÉNYDEMOKRATA
PÁRTOT

MIVEL IGAZI PATKÁNY A HORVÁT TIBOR NYILTAN NEM MER TÁMADNI,MERT REMEGNE
HA SZEMBE KERÜLNE EGY OLYAN ,KEMÉNY ,OKOS EMBERREL MINT A PARÁDI ÚR

KI KELL TILTANI A VÁROSBÓL AMELYRE CSAK SZÉGYENT HOZOTT

MICSODA??

AZZAL KEZDEM, HOGY NEM KEDVELTEM SOHA KÜLÖNÖSEBBEN HORVÁTH TIBORT, DE EZ A HOZZÁSZÓLÁS NAGYXON FELHÁBORÍTOTT! 1. A KDNP ALAPÍTÓJA SÜMEGEN A HORVÁTH TIBOR ÉS A VÉGH LÁSZLÓ VOLT, PARÁDI CSAK KÉSŐBB FURAKODOTT BE, NAGY LÁSZLÓ MEG MÉG KÉSŐBB. 2. HORVÁTH TIBOR AKÁRMILYEN IDEGBETEG IS ÁLLÍTÓLAG, KB. 100-SZOR INTELIGENSEBB MINT PARÁDI, ÉS KB. 1.000-SZER INTELIGENSEBB MINT NAGY LÁSZLÓ. TAVALY EGYSZER ÖSSZEENGEDTÉK ŐKET EGY TV VITÁRA, HÁT MIT MONDJAK, NAGY ELNÖK ÚR SZÁNALMAS VOLT, KB. ANNYI ESÉLYE VOLT, MINT EGY VAK HINTALÓNAK AZ EPSOMI DERBIN. 3. AZ IDEI ŐSZI VÁLASZTÁSOKON AZT IS BIZONYÍTOTTA, HOGY GERINCESEBB, MINT EZEK A MOSTANI SÜMEGI KDNP-SEK, MERT NEM ADTA ÖSSZE MAGÁT A RÁTOSIVAL!
MERT ŐK EZT TETTÉK, HIÁBA MAGYÁROZKODIK PARÁDI MEG NAGY! NAGY LÁSZLÓ, AKI EGYÉBKÉNT ÉRTELMESEN NEM TUD MEGFOGALMAZNI EGY TŐMONDATOT SEM NYILVÁNOSSÁG ELŐTT, MIND A HAT BIZOTTSÁGBAN BENT VAN SÜMEGEN A TESTÜLETBEN, EGYEDÜL Ő! HORVÁTH TIBOR LEGALÁBB NEM FELEJTETTE EL, HOGY RÁTOSI RUGATTA KI ANNAK IDEJÉN AZ ÁLLÁSÁBÓL. LEHET HOGY MEGBOCSÁTOTT NEKI, MINT IGAZI KERESZTÉNYHEZ ILLENÉK, DE TUDJA, HOGY KUTYÁBÓL NEM LESZ SZALONNA! ERRE NEMSOKÁRA AZOK A BECSAPOTT SÜMEGIEK IS RÁ FOGNAK JÖNNI, AKIK MOST RÁTOSIRA SZAVAZTAK!

te olyan buta vagy, hogy

te olyan buta vagy, hogy még azt sem tudod, hogy pártszervezetet két fő nem alapíthat vagy csak egyszerűen hazudsz. horváth tiborka fidesz majd kdnp majd mdf tag és gondolom következik az szdsz, lmp és az mszp. ennyit tibikéről. A tavaszi válsztásokon együtt parolázott az újságban rátosival így az ő gerincessége olyan mint a csincsóknak. inkább a várossal foglalkozzatok ne pedig egymással.

A BUTA

NEM MONDASZ IGAZAT ,MERT NEM TUDSZ OLYAN TAVASZI ÚJSÁGOT MUTATNI DE SEMMILYEN
MÁST SEM AHOL A RÁTOSI ÉS A HOVÁTH EGYÜTT PAROLÁZIK
SZKENNELD BE IDE HA AZT ÁLLÍTOD VAN ILYEN
ÉS ÉN BCSÁNATOT KÉREK TŐLED
A KDNP-ÉT NEM KETTEN ALAPÍTOTTÁK,10 SZEMÉLY KELL
AZ ÖTLETADÓ ÉS FŐSZERVEZŐ A HORVÁTH TIBOR VOLT A VÉGHNEK IS Ő SZÓLT,MERT EGYÜTT VOLTAK
A FIDESZBEN AMINEK A HORVÁTH 1997-BEN ALAPÍTÓJA VOLT JÓVAL ELŐBB MINT A VÉGH!
A HORVÁTH NEM VÁDOROLT AZ ÁTLAGOSNÁL JOBBAN A PÁRTOK KÖZÖTT,MERT FIDESZ-KDNP
KETTŐS TAG VOLT TEHÁT EZ EGY PÁRTNAK SZÁMÍT,AMIKOR A RÉDEIT NEM AKARTA TÁMOGATNI
MENNIE KELLETT A FIDESZBŐL ÉS KDNP-BŐL IS, HANEM LÉP KI KIZÁRJÁK
EZ A LÉPÉSE IGENIS GERINCES,NEHÉZ FELFOGNI IGAZ?
A MÁSODIK PÁRT AMIT SZINTÉN Ő SZERVEZETT SÜMEGEN AZ MDF, JOBBKÖZÉP PÁRTOT AKART
DE AZ ORSZÁGOS VEZETÉS NEM ENGEDTE EZÉRT SZŰNT MEG AZ MDF SÜMEGEN 2009-BEN

EZ ÖSSZESEN KÉT PÁRT AMINEK A HORVÁTH TIBOR TAGJA VOLT(MENNYI VEZETŐ POLITIKUS VOLT KÉT VAGY TÖBB PÁRT TAGJA) EZ OLYAN NAGY BŰN? A PÁRTOK HAGYTÁK CSERBEN ŐT
AMIKNEK HELYI SZERVEZETEIBEN ALAPITÓTAG VOLT
TE MINEK VOLTÁL ALAPÍTÓJA SÜMEGEN AZ IDIÓTÁK KLUBJÁNAK?
EZENKÍVÜL ALAPÍTÓJA,ELNÖKE VOLT(IDEGBETEG ,ALKOHOLISTAKÉNT AHOGY ÍRTÁK!) A HORVÁTH T. A KERESZTÉNY ÉRTELMISÉGIEK SZÖVETSÉGE HELYI SZERVEZETÉNEK IS,SOK HÍRES ELŐADÓT HOZOTT LE SÜMEGRE ,VOLT HOGY TÖBBSZÁZ EMBER ELŐTT KONFERÁLT A SZINPADON
SZELLEMISÉGÉBEN,CSALÁDI HAGYOMÁNYAI ALAPJÁN KERESZTÉNY,JOBBOLDALI EMBER AKI A KATOLIKUS EGYETEMEN SZERZETT TEOLÓGIAI TANÁRI DIPLOMÁT

MIFÉLE SZDSZ,LMP,MSZP-RŐL BESZÉLSZ?
A MOCSKOLÓDÓK LE SEM MERNÉNEK ÜLNI VELE EGY ASZTALHOZ

Te

Jól el vagy itt te egyedül magadba, magaddal.

Majdnem minden

Majdnem minden pontos csak ez nem:
"MERT KI ZÁRTÁK A PÁRTBÓL"

Minden pontos?

ÉN a KDNP tagja voltam 2005-ös novemberi alakulása óta,ezt a pártot Horváth Tibor szervezte meg Sümegen, az ő ötlete volt, minden alapító tagot ő hívott meg köztük engem is.Nagy László nem volt alapító,Hováth Tibor csak hónapokkal később szervezte be őt.
A KDNP megyei elnöke ott volt az alakuló ülésen,elnöknek egyhangúan választottuk meg,a
Tibort(aki Fidesz-KDNP kettős tag volt). A KDNP -ben nem akarták igazán támogatni a Rédei Zsoltot,Horváth Tibor ezt 2006 tavaszán közölte vele,azonnal kitört a harc,
a KDNP polgármester jelölő gyűlésén a Tibort választottuk polgármester-jelöltnek,megválasztottuk a képviselő-jelöltjeinket is,és a Tibor kérte hivatalosan az
a Semjén Zsolttól ,hogy önállóan indulhasson a KDNP Sümegen,ezt elutasították és megfenyegették hogyha nem lép vissza a polgármester-jelöltségtől( továbbá lépjenek vissza képviselő-jelöltjeink is) és ha nem áll be a KDNP Rédei Zsolt és a Fidesz jelöltjei mögé fegyelmivel kizárják a pártból, a fegyelmi tárgyaláson ő csak veszíthetett,mert a pártügyész előre írásban közölte a sümegi KDNP-nek kötelező támogatnia a Fidesz jelöltjeit. Tehát az értemetlen fegyelmi tárgyalást megelőzve
Horváth Tibor és még hatan kiléptünk a KDNP-ből.
Ez a valóság áll Horváth Tibor KDNP-és fegyelmi tárgyalása,kizárása mögött,közben ter-
mészetesen kilépett a Fideszből is .
Egyéb állításai annak az embernek nehezen nevezhető valakinek akinek ön méltó egyetértő partnere"minden pontos" cáfolatra sem érdemesek, komolyan úgy vélik amit írtak a sümegiek is így látják, ilyen ember, így él Horváth Tibor

És mi volt még

A Titi alapította Sümegen a fideszt, a KDNP-t, az mdf-t,
az SZDSZ-t, meg az aktív nagyik klubját.
Termékeny volt de semmit nem tudott végig csinálni!
Hasonló erényekkel mint a rédei.
De a kapuja szép.